Poručivanje i isporuka
Online kupovina je prilično jednostavna. Nakon što pronađete željene proizvode iste treba da dodate u korpu. Pre same kupovine, unutar korpe, u svakom trenutku možete dodatno proveriti cene i rokove za isporuku artikala. Nakon dodavanja željenih proizvoda u korpu čeka Vas par jednostavnih koraka:
1. Adresa za dostavu - kako bi Vas naši partneri-kuriri što jednostavnije pronašli, potrebno je upisati tačne podatke kontakt osobe koja će paket primiti.
2. Adresa na računu - ukoliko kupujete proizvode za pravno lice, potrebno je da upišete sve obavezne podatke (PIB, matični broj...), kako bi račun bio ispravan.
3. Kurirska služba - prilikom svake kupovine, kupac bira način dostave.
4. Način plaćanja - prilikom svake kupovine, kupac bira način plaćanja koji mu najviše odgovara.
5. Potvrda - konačna potvrda za zaključivanje porudžbine.
Nakon što ste zaključili svoju porudžbinu, na Vaš e-mail ćete dobiti potvrdu o porudžbini. Prodavci - partneri će Vaše porudžbine obraditi/prihvatiti pa ćete u tom trenutku ponovo dobiti e-mail obaveštenje o potvrdi kupovine. Nakon toga, Vaša porudžbina stiže na željenu adresu u predviđenom roku.
ISPORUKA PROIZVODA
Dostava poručenih proizvoda se vrši na teritoriji Republike Srbije putem BexExpress doo kurirske službe ili neke od kurirskih službi koja ima ugovornu saradnju sa ,,Mali kućni aparati” doo.
Dostava za porudžbine preko 5.000 dinara je besplatna. Za porudžbine čija je vrednost niža od 5.000 dinara, usluga dostave se naplaćuje 300 dinara.
Odgovornost za kvalitet isporuke i eventualne štete nastale prilikom isporuke je isključivo odgovornost kurirske službe koja vrši dostavu.
MALI KUĆNI APARATI doo je odgovoran za nedostatke kupljene robe koje ona ima u trenutku prelaska rizika na kupca ili ako se pojave nakon toga, a posledica su uzroka koji je postojao pre toga.
Kupac je dužan da pregleda primljeni proizvod na uobičajeni način, odmah nakon prijema i da o vidljivim nedostacima obavesti prodavca u najkraćem mogućem roku,a najduže u roku od 24 sata. U obaveštenju o nedostatku proizvoda kupac treba da bliže opiše nedostatak i pošalje slike oštećenja putem elektronske pošte na e-mail adresu info@malikucniaparati.com
Detalje oko rokova isporuke možete pogledati ovde.